Valli оновлює свою брендову ідентичність

Компанія Valli&Valli оголосила про свою нову брендову стратегію, яка має на меті підсилити її присутність на світовому ринку дизайну. Оновлення, розроблене агентством Leftloft з Мілану, спрямоване на модернізацію комунікаційних інструментів бренду, який був заснований ще у 1934 році Паскуале Валлі. Головна мета перезапуску полягає у тому, щоб представити компанію як перший вибір для архітекторів та дизайнерів на міжнародному рівні.

В рамках ребрендингу назву компанії було спрощено до “Valli”, що підкреслює її унікальність та солідність. До того ж, компанія представила дві основні колекції ручок: Fusital та Lab. Перша з них об’єднує найпрестижніші ручки бренду, втора — відображає інноваційні рішення, розроблені безпосередньо в лабораторіях Valli.

Зміни доторкнулися і візуальної ідентичності бренду. Новий логотип є переосмисленням попереднього, додаючи сучасних ноток. Кольорова палітра відтепер поєднує нейтральні відтінки сірого із жовтим кольором, що є відсиланням до дизайну 1980-х років.

Both comments and trackbacks are currently closed.